viru-1

news

Carica u vostru telefunu à a velocità

Cù più è più persone chì facenu cunnessione mobile, parechji paesi sò in punta di punta à u roll-out 5G in u cuntinente chì permette una capacità immensa, alta velocità è bassa latenza per permette à l'utilizatori mobili di rinfurzà a so sperienza di travagliu è di ghjocu.

Avemu passatu u puntu di micca ritornu - ùn pudemu micca campà a nostra vita muderna senza i nostri smartphones.Ùn si tratta più solu di cumu stà cunnessi, mantenemu sicuri, è registremu mumenti speciali.Avà hè una parte integrante di a manera di travaglià, cumprà, gestisce e nostre finanze è gode di l'intrattenimentu.In u mondu, ci hè un investimentu crescente in l'evoluzione di i dispositi mobili è l'applicazioni cun un focusu specificu nantu à cumu cambianu a nostra vita.

Mentre chì u sviluppu di i telefoni cellulari "campane è fischi" hè senza dubbitu più eccitante è cattura facilmente l'attenzione, a putenza di a batteria hè infine ottene a so chance di pussede i riflettori in u 2023. U successu di e capacità chì cambianu rapidamente di i dispositi mobili hè totalmente dipendente da u putere chì hè necessariu per furnisce queste capacità, è vedemu l'innuvazioni chì emergenu da i pruduttori di mobili è batterie.

Tuttavia, a ghjente hà bisognu di dispusitivi chìcarica a velocità, ùn importa induve sò.Questu hè diventatu particularmente impurtante cù u mudellu di travagliu hibridu.

5

 

U nostru novu mudellu, PB-FC02, hè u primu bancu di carica rapida in u mondu.

Pò carica l'iPhone 13 à 50% in 30 minuti.

Ci sò 3 cables affidabili, usemu materiale TPE, suave è durable;

A capacità hè 5500mAh, usemu una batteria EVE d'alta qualità,

(EVE hè Mercedes-Benz, vittura BMW EV è fornitore di Huawei Energy);

A bateria hè assai sicura è hà una vita più longa ancu quandu travaglia in modu di corrente alta.

U nostru bancu di putenza sustene ancu u monitoraghju di a salute di a batteria in tempu reale, serà assai cunvenutu per sapè a temperatura, u tempu di scaricamentu è di carica, a situazione sana di u bancu di energia.
Sentite liberu di cuntattateci per più dettagli!


Tempu di Postu: Feb-24-2023