viru-1

news

Cume e startups di spartera di u bancu di energia sfidavanu i scettichi in Cina

A ricerca mostra chì e persone affittanu più caricatori mobili portatili chè mai.

Quandu i banche di putenza spartuti sò apparsu per a prima volta in Cina uni pochi anni fà, ùn ci era micca mancanza di scettichi.Questi pacchetti di batterie, chì ponu esse pigliati è abbandunati in stazioni di ricarica chjuche cum'è un mini frigorifero, ponu esse affittati per l'applicazioni.Sò destinati à l'urbanite chì anu bisognu di accende i so telefoni in furia, ma i critichi si dumandavanu perchè qualcunu vulia allughjà un caricatore portatile quandu puderanu purtari u so propiu.

Ebbè, risulta chì assai persone piace l'idea.

Più di dui terzi di i centri commerciali, ristoranti, aeroporti è stazioni di treni di u paese sò avà pieni di stazioni di affittu di banca di energia.È più di dui terzi di l'utilizatori sò sottu à 30 anni. Duranti u piccu piriu di u boom, 35 imprese di capitali di venture anu versatu più di $ 160 milioni in l'affari di spartera di u bancu di energia in solu 40 ghjorni.

Cum'è certi attori restanti dicenu, l'industria puderia avè un futuru lucrativu.U prezzu d'approvvigionamentu per ogni banca di energia hè trà US $ 10 à US $ 15, è finu à US $ 1,500 per ogni stazione di carica.U costu hè assai più bassu cà l'istituzione di un affari di spartera di bicicletta senza dock, induve una bicicletta sola puderia custà parechji centu di dollari.Questu ùn conta micca i soldi spesi in mantenimentu è ricuperazione. U futuru pare cusì luminosu chì un ghjucatore chì prima hà rinunciatu à u sparte di u bancu di energia hè avà infurmatu chì cerca di vultà.

Ma se un giant entra in questu campu, pò purtà una pressione competitiva.In una nova volta di cuncurrenza, u mercatu di a banca di putere di spartera darà nascita à un novu unicornu di l'industria.

13

MEITUAN, una di e prime trè cumpagnie di Internet in Cina.Valore di u mercatu più di $ 200 miliardi, seguitate da vicinu ALIBABA, TENCENT.

MEITUAN rientra in u campu di u bancu di putenza spartutu in April, 2021. Avà digià cattura assai mercatu.

 


Tempu di Postu: Jan-09-2023