viru-1

news

A nostra Garanzia Hardware - Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

2c35ce140f4a836a385801ded8ed7081(2)

Garanzia di fabbrica

Tutte e nostre stazioni passanu sia per u cuntrollu di qualità sia per a prova prima di u trasportu - I danni ponu sempre accade durante u trasportu - per quessa un14 mesiA Garanzia di Fabbrica copre tutti i compratiRelinkStazioni per difetti di fabricazione o spedizione.

Allora quandu avete ricevutulustazioni, prova subitu è ​​signalà ogni prublema torna à noi, è vi ricevereterimpiazzamentu.Duvete pruvà, ancu s'ellu avete intenzione di almacenà per un tempu.

E stazioni piazzate chì rompenu?

Dicemuavete messu una stazione in un bar,è hè operatu per uni pochi di mesi.Di colpu, a stazione hè infurmata per esse malfunzionante.Chi faci?A Garanzia di Fabbrica copre questu?

A risposta: dipende.

Relinkvi aiutarà à diagnosticà ciò chì hà causatu u malfunzionamentu.Puderia esse parechje ragioni, è avemu da identificà ciò chì hè accadutu, per voi è per u vostru casu è per u nostru sviluppu di produttu futuru.

A guaranzia ùn serà micca applicabile se u mutivu hè dovutu à:

  • Causatu da accidenti (per esempiu, a stazione hè stata cascata in terra)
  • Abusu (per esempiu, mette fora in u sole / a pioggia)
  • Cuntattu liquidu (per esempiu, qualcunu versa una biera)
  • A stazione arrubbata
  • O altre cause esterne

1677830309300

Servemu più di 200 clienti da diversi paesi, cumpresi parechji clienti di bancu di marche superiori in parechji lochi, u tassu di difettu hè assai assai bassu.Ancu ci sò qualchi prublemi, offreremu pezzi di ricambio è vi guideremu in a riparazione di u hardware in gruppu à distanza.

Per più infurmazione nantu à Relink, verificateu nostru situ web per più dettagli.


Tempu di Postu: Mar-03-2023