viru-1

news

Chì ghjè l'Internet di e Cose?

Puderete avè scontru u cuncettu di IoT - l'Internet di e Cose.Chì ghjè l'IoT è cumu si hè in relazione cù a spartera di u bancu di energia?

1676614315041
1676614332986

In poche parole, una rete di dispusitivi fisici ("cose") cunnessi à l'internet è à altri dispositi.I dispositi ponu cumunicà cù l'altri attraversu a so cunnessione, rendendu pussibule a trasmissione di dati, a cullizzioni è l'analitica.Stazioni Relink è powerbank sò soluzioni IoT!Pudete allughjà un caricatore di power bank da un locu usendu u vostru telefunu per "parlà" à a stazione.Andemu più in dettagliu dopu, copremu prima i principii di l'IoT!

In breve, IoT funziona in trè passi:

1.Sensors incrustati in i dispusitivi raccoglie dati

2.Data hè tandu sparte via u nuvulu è integrata cù u software

3.U software analizà è trasmette dati à l'utilizatori via una app o un situ web.

Chì sò i dispositi IoT?

Questa cumunicazione machine-to-machine (M2M) richiede pocu o micca intervenzione umana diretta è serà implementata in a maiò parte di i dispositi à vene.Ancu s'ellu hè relativamente novu in certi spazii, l'IoT pò esse implementatu in una larga gamma di paràmetri.

1. Salute umana - per esempiu, wearables

2.Home - per esempiu, assistenti vocali di casa

3.Cities - per esempiu, cuntrollu di trafficu adattatu

4.Outdoor settings - per esempiu, veiculi autonomi

1676614346721

Pigliemu i dispositi purtati per a salute umana per esempiu.Spessu dotati di sensori biometrici, ponu detectà a temperatura di u corpu, a freccia di u core, a freccia di respirazione, è più.I dati raccolti sò allora spartuti, almacenati in una infrastruttura nuvola, è trasmessi à una app di salute chì hè cumpatibile cù stu serviziu.

Chì sò i benefici di l'IoT?

IoT cunnetta u mondu fisicu è digitale simplificendu e cumplessità.I so alti livelli d'automatizazione riducenu i margini d'errore, necessitanu menu sforzi umani, è menu emissioni, aumentanu l'efficienza è risparmianu tempu.SeconduStatista, U numaru di i dispusitivi cunnessi à l'IoT era 9,76 miliardi in 2020. Ddu numeru hè previstu di triplicate à circa 29,42 miliardi da 2030. Datu u sovantaghjiè u putenziale, a crescita esponenziale ùn hè micca surprisante!

 


Tempu di Postu: Feb-17-2023